söndag 30 augusti 2009

she's a good girl


Hello bloggisen!

Igår var en rolig dag. Jag och min vän Veronica tog en liten promenix, som man kan säga, med våra hundar. Vi gick till vårat hemliga ställe, därifrån kommer bilden.

Sen gick vi hem var och en till sitt och åt mat, vilket är ganska nödvändigt för att man ska fungera normalt. Nu är det ju så att ingen av oss två fungerar normalt i vilket fall, men mat är gott, typ.


På kvällen åkte vi till Louise, dit kom senare Maria, efter ett tag Rudde och till sist Emmisenbooi. Det var mycket trevligt. När klockan började närma sig halv elva tog vi en mer eller mindre gemensam promenad till Wasastugan. Där var det ös.

det var det, det.


Jo, en sak som måste korrigeras!

Jag har fått lite klagomål angående den där konversationen som jag publicerade i förrgår. Det var nämligen så att jag sa först: Runkiball, och sedan kom veronica med uttalandet: Runk, skunk.

Jag ber er även att ha överseende med att hon lägger en s.k "BAMSERAP", det är absolut normalt att rapa, och jag anser att detta är något som ni, mina kära läsare absolut inte behöver finna stötande på något vis!

Nu ska jag gå och göra något vettigt, typ som att hänga tvätt :)
ah, det var typ det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar