söndag 16 augusti 2009

I'm only good at being young


Söndag!
så har även Bexen skaffat sig en blogg.
helgen har väl varit okej. I fredags kollade jag på film med Daniel, kanske inte så jättebra med tanke på att vi precis har gjort slut, men det kändes jättebra när han gick hem och vi hade pratat en massa och kommit överens. vi bråkade inte på hela kvällen, och det kändes som att allt kanske skulle lösa sig i alla fall.
Senare på kvällen ringde Axel, och som vanligt så pratade vi om i princip ingenting i flera timmar. Det är skönt med en sån människa tycker jag :)
jag beställde i alla fall resa till Stockholm, så jag åker dit på tisdag och träffar ackeboy. vi ska gå på "en sommar med Göran" äta lite mat och bara chilla.

Igår var det fest! cina kom och hämtade mig, sen hämtade vi Erik och drog hem till Jesper och drack lite och lyssnade på lite musik. Sen gick vi i regnet hem till Erik norén där det var lite folk. Helt okej fest. Senare åkte jag Cina Jesper och Micke till Wasa där det var fullt ös medvetslös, på både gott och ont.


Hepåre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar