måndag 17 augusti 2009

Hey hey hoo, you know this is the way to go



HEEY!

jag kikade nyss in på Håkans hemsida (www.hakanhellstrom.com) och såg till min förtjusning att han ska göra en spelning på Grönan den 4e september! nu måste jag bara hitta lite pengar och en vän att följa med mig :D


Det var inte vad jag skulle skriva om idag.

Jag funderar på skolstarten som sker på torsdag. Ett år kvar och det är med blandade känslor som jag kommer börja det sista gymnasieåret.

Skolan har ju alltid varit en trygghet-Jag vet vad som kommer att hända och vad jag har att göra. Varje morgon klockan åtta har jag suttit i ett fult och kanske ibland kallt klassrum. Om ett år kanske jag sitter här och inte vet alls vad jag ska göra med mitt liv, eller så kanske jag har allt planerat. Allt har blivit så seriöst helt plötsligt, man ska veta vad man vill göra och jobba med.
Jag kollade lite med mina vänner och jag tror att dom flesta inte har tänkt så mycket på detta, många vill resa, men det är mest lösa planer, ingenting seriöst.
jaja, nog om det.
Jag kom nyss hem från en träning som var full av mygg. jag hatar mygg.
annars har jag inte gjort så mycket idag, jag tog en liten promenad med siggehund ner på Q8 och hämtade en väska som jag beställt.
Och nu har Maria åkt till arlanda också, för att sedan flyga till Grekland!
Fan vad alla åker iväg nu när jag är hemma, det får bli jag wer och lollo i någon vecka tills alla kommer hem.
Det var det, imorn åker jag till Stockholm.
Hejsvejs

2 kommentarer:

  1. hej gumman. Jag såg på Face att du börjat blogga å det vill jag ju följa, om det är ok?!
    Helt ok om du inte vill det - du har rätt till lite privacy å "tant San" måste inte läsa om du inte vill. Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. heej :)
    det är klart att du får följa bloggen, bara bra med läsare :)
    kram

    SvaraRadera