fredag 28 augusti 2009

all you gotta do is look at me


Hello bloggen!

Min dag började med att jag vaknade halv nio och insett att jag även denna morgon försovit mig, låter ganska osannolikt, men det är faktiskt den totala sanningen!

ja, men sedan fortsatte dagen med att jag gick upp, åt frukost, åkte ner till den stora staden för att möta min käre vän sigge som har varit borta från oss i två veckor.

Nej, nu tror jag att det börjar bli lite för seriöst här, jag har nämligen fått stränga order av fanatiska läsare att denna blogg aldrig ska bli seriös. Jag blev minst sagt förnärmad när jag hörde detta, för jag är tydligt seriös med allt jag skriver! Det finns en tanke bakom varje inlägg ska ni veta!


jaja, nog om detta. Nu ska ni få ta del av en kon´versation mellen mig och min kompis Wer! ENJOYYYYYYYYYYYYYY!



Veronicaaa säger:
runk skunk
Я säger:
hahahaa
Veronicaaa säger:
jag är seriös
Veronicaaa säger:
runk skunk
Я säger:
okej.
Я säger:
hårda bud i mellerud
Veronicaaa säger:
segooo
Я säger:
men veronica, såhär ser planen ut för imorgon kväll:
lollo jobbar till runt 5-6 och om jag känner hennes chef rätt så blir det tidigast sex. Då åker hon hem och på vägen hämtar hon upp mig (och eventuellt dig) så åker vi tillsammans hem till henne och gör oss i ordning samt förfestar, sen drar vi till WASASTUGAN och röjer järnet, när klockan slår två och sista låter är spelad så går vi hem
Veronicaaa säger:
åh vilken bamserap jag la ut du skulle hört!!!!
Veronicaaa säger:
aa låter prima (inte pizzerian) men maria och helsing vill att jag ska va med dom också, hard decicion men det där lät ju prima (inte pizzerian) hoho
Veronicaaa säger:
nu blev jag västa festpepp!!!!
Veronicaaa säger:
inte varje dag det händer
Я säger:
men du, jag tycker att du ska gå ut med oss, för att du har redan vart med dom andra så mkt, det är inte rättvist
Veronicaaa säger:
alla som inte dansar är våldtäktsmän!!!
Я säger:
ah ah ah
Veronicaaa säger:
nej det kanske det inte är :
Veronicaaa säger:
jag skrev på norska till sven haha
Я säger:
nej juste, så nu är det våran tur att ha wer!
Я säger:
vad skrev du då?
Veronicaaa säger:
wer wer wer
Veronicaaa säger:
bokstäverna sitter ju bredvid varandra fett med bra
Veronicaaa säger:
bex är svårare
Я säger:
jaa det blir mycket flytt med handen
Veronicaaa säger:
du vet att du fått nog när du vill ha mer
Veronicaaa säger:
wer
Veronicaaa säger:
wer
Veronicaaa säger:
wer
Veronicaaa säger:
wer
Veronicaaa säger:
wer
Veronicaaa säger:
damp?
Я säger:
hjärtat slåååår
Veronicaaa säger:
åh!
Я säger:
det slår skiten ur mig
Veronicaaa säger:
koola ilket flyt där då
Я säger:
vasaryyyyyyy?
Veronicaaa säger:
haha linda scott gillar din status

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar