måndag 24 augusti 2009

he was the cutest thing i had ever seen


Hej min lilla pluttisnuttblogg :)

idag var första riktiga dagen i skolan, och den var väl som väntat, inget mer att säga om det.

Jag och Wer har en liten skoldagbok,jag har faktiskt saknat den!!

jag har även hunnit med att kolla i Linnea Näséns fysikbok, och genast kände jag mig väldigt osmart..

för övrigt är det extremt många som undrar vart man kan vänta sig o´m man vill skicka läsarmejl. Och självklart är det bara att skicka mig ett mail till min mailadress (fredrikssonrebecca@hotmail.com) om du ej har ett google-konto.


imorgon tänke jag besvara fler läsarmejl och kanske kopiera ett inlägg ur våran skoldagbok. Tilläggas bör att det är helt okej att göra gästinlägg i den, vilket många redan har gjort, extremt kul att läsa vad korkade saker massa pappskallar har skrivit.


Nu ska jag byta om, för jag ska på träning!


HEYRÅÅÅÅÅÅÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar