torsdag 20 augusti 2009

don't think too much, just bust that kick


Hej min kära blogg!
Det är såhär, att jag har fått ett mail från några av mina alla läsare, och som den goda bloggerskan jag är så ska jag självklart ge svar på dessa!
PS breven var så långa, så jag gör en reducerad verision!


"Hej Bex!

Jag har följt din blogg sedan starten, och jag tycker att den är jobbig att läsa p.g.a att du skriver så mycket hela tiden!
Kan du inte skriva lite kortare och mer innehållsrikt?
och sen tycker jag att du lägger ut så fula bilder på dig själv! Tycker du verkligen att den där hatten är så fin? jag kommer ihåg den, och det var faktiskt inte snyggt!
(blablabla)
annars är det en mysig blogg, det ser nästan ut som en latte!
mvh wer"


svar: Hej Veronica!

vad trevligt att du "följt bloggen från start" det kan inte vara så svårt med tanke på att jag haft bloggen i fem dagar.
anledningen till att jag skriver mycket är att jag har mycket att säga, jag vet inte hur jag ska kunna ändra på detta, försöker skriva så kort och koncist som möjligt, men jag kan försöka ännu mer, för din skull :)
jag ser det nästintill som ett påhopp när du säger att mina bilder är fula! som att du skulle se så bra ut i 40 graders värme och en gammal hatt på skallen!?
Tack, jag gillar latte.. //din bex

Hej Rebecca!

Jag tycker att det är dålig uppdatering på din blogg!
och sen saknar jag dig och vill leka med dig snart.... (massa trams och blablabla)
för övrigt är det väldigt fula bilder du lagt ut på dig själv, jag vet att det finns mycket finare, så sluta med det där tramset!
tack och hej/Linnea eriksson



svar: Hej Linnea!


jag är ingen bloggslyna, sen jag skaffade bloggen har det gått en dag utan uppdatering! och detta var endast p.g.a att jag inte hade tid! du kanske borde se över dig själv istället? har du för mycket fridit kanske?
hoppas du blir nöjd nu, för här kommer ett rejält inlägg ;)
självklart ska du och jag leka! vi kan väl dra en kaffestugan imorgon efter skolan kanske?
och för övrigt kan du läsa lite högre upp om vad jag tycker angående dessa "fula" bilder!
Pussochkram //BEX
så, nu var det avklarat!
min lilla tripp till Sockholm var väl ganska lyckad förutom vädret :)
nästa blir väl den 4e då det är håkisgrönan, Sjuuuukt pepp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar