torsdag 27 augusti 2009

Calm my heart, be my guide right behind me.





















Hej mina trogna läsare!



yours truly Bex har äntligen kommit underfund med vad hon vill göra efter gymnasiet, nämligen vara med i Paradise Hotel! ansökningen är klar, bara antagningen som saknas, men håll tummarna kära läsare att detta ska gå vägen!

Er kära Bex har tyvärr blivit utsatt för ett fruktansvärt hot idag, som den snälla människa hon är så skall ej förövaren namnges i bloggen, men nämnas bör att Bex blev hotad till livet genom att friteras! detta är inte okej!

jaja nu ska jag komma till saken; idag ska ajg svara på ett extremt långt men ack så intressant läsarmejl!

Hej Bex! Jag vill börja med att poängtera att jag är ingen stalker, bara ett väldigt stort fan! Jag har liksom många andra följt din latte-blogg från starten och sedan dess finns du alltid i mina tankar. Att träffa dig är något jag ofta fantiserar om, men jag vet ju inte var du bor... Men efter diverse eftersökningar tror jag att jag har kommit fram till din vistelsort... MORA! B.la. antar jag att tjejen med pippelotter är en vän till dig och jag ser att hon spelar fotboll för IFK Mora, kanske du spelar i sammma lag t.o.m? Sedan skulle ni till kaffestugan, vem har inte hört låten "kaffestugan, wasastugan, hem till frugan". Alltså är jag nu bergsäker (som man säger här i ångermanland) på att du bor i Mora eller möjligtvis i någon närliggande trivsam by Det fantastiska är att jag har en syssling som bor i Mora och jobbar på McDonalds där, PIIIIIIIP heter hon! Du kaske känner henne? Alltså det här är så coolt, jag ska till Mora på höstlovet för en botoxbehandling (mina läppar är som små daggaskar, ev. en grov larv) och jag kommer absolut hänga på kaffestugan för att hoppas få en skymt av min idol!! Ser du en tjej med svullna läppar är det jag med stor sannolikhet Hoppas att du aldrig slutar blogga, jag ska föralltid vara din trognaste läsare Förresten jag har en liten fråga hihi. Vad är det för märke på den där hatten du bär på en bild? Den är väldigt fin tycker jag och ser väldigt moderiktig ut


Hejdå! MVH // Fredrika Fläder, från Ångermanlands inland

PS! Jag tycker att du har ett väldigt sött leende, i synnerhet på den senaste bilden, att rynka på näsan är såå charmigt!

PS 2! Jag bifogar en bild på mig i min Moratröja, som jag har fått från min syssling, hoppas du gillar den! Det vore väldigt stort för mig om du läste det här och kanske t.o.m ville publicera det i din fantastiska blogg.

Tusen kramar från Fredrika Fiona Fläder, Enhörningarnas drottning


Hej Fredrika!

Det glädjer mig oerhört att höra hur mycket du tycker om min så kallade latte-blogg!
jag börjar nästan bli lite fundersam om du spenderar FÖR mycket tid här, men å andra sidan är det bara bra :)
Du har helt och hållet rätt! jag bor och spelar fotboll här i mora, och kaffestugan och wasastugan är where the action is så att säga.

jag har tyvärr bara dåliga "PIIIIP" erfarenheter, så jag kan inte påstå att det är någon favorit hos mig. Men jag hoppas verkligen att vi ses under din vistelse i mora på höstlovet, du får gärna kontakta mig senare, närmare besöket så att säga :)
puss och kram/ din bex
p.s Bilden på dig själv som du bifogade finns här nedan :)


























Det var väl det, typ! / din Bex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar