tisdag 25 augusti 2009

Maybe i'm just overreacting,



Hej sötis!
Nu sitter jag här och kikar lite svensk damfotboll, Sverige leder i skrivande stund med 2-0, och det lär bli mer :)
som jag lovat så ska jag skriva ett publicera ett litet utdrag ur "skoldagboken"
Det har strömmat till i brevlådan och massa läsarmejl har kommit in, jag tänkte börja med att besvara dessa imorgon. Tilläggas bör att jag har läst igenom alla och är tacksam för era fina kommentarer!
skoldagboken:

26/4-09
Kära dagbok!
nu var det ett tag sen vi skrev. Då menar jag inte skrev (mellan benen) utan jag menar att det var länge sedan vi har skrivit (med penna och papper)
Vi sitter på naturkunskap, den där flickan Check (?) har redovisning om fan vet jag... vi hade våran för ett tag sen, det avr filmen "Samtal med en gynekolog" en riktig succé! snart på bio =)det var KAKANS mor.
Jag måste förresten säga att jag gillar denna penna skarpt. En i vårat lag heter Skarp, hon är inte och tränar så ofta. efter skolan ska vi träna, jag och bex och laget. först har vi en lång dag framför oss. bara att jobba på. NU visar kakan (läraren) ett släktträd typ, om evolutionen.
Cina pratar, hon är duktig hon =)
Jag hoppas att det är någon god mat idag, men samtidigt inte för god. Man måste ju kunna kontrollera sina behov.
På tal om behov måste jag nog kissa sen. Te har vi druckit.

Hejdå dagboken vi ses snart igen!
ståndare och pistiller
blommor och bin.

Det var väl ungefär det jag har att säga idag!
HEJSVEJS PLUTTN!


P.S här kommer en bild tagen ur skoldagboken!
by:wer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar