söndag 23 augusti 2009

försent för edelweiss



HEY!
Idag har jag jobbat i kiorren med Linnea och Wer, det var mycket trevligt, och ganska gott. hihi. bilder kommer nedan.

vädret har varit strålande hela dagen, och jag blev verkligen pepp på att springa nästa år! det är verkligen en löparfest den där vasastafetten :)

sen åkte jag hem, och jag hann inte mer än innanför dörren förns Wer frågade om vi skulle åka inlines, javisst, svarade jag utan att tänka allt för mycket.
Jag har inte direkt några skills på inlines, vilket också påpekades.. ha ha. Vi stannade i vilket fall till nere på glassbaren och köpte glass av steffis, det var en bra affär :)

igår hade vi som sagt match mot serieledarna, och vi vann! det var en underbar vinst, trots detta så är det en ömöjlighet att ta oss upp nästa åt eftersom att nornan bara har förlorat en ensa match.. men man kan ju alltid hoppas att dom tackar nej, eller att några andra gör det :)

för övrigt så har ajg kommit på att håkan hellströmn är min bästa artist jag vet.
hej så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar