torsdag 22 oktober 2009

just one dream



ett jävla tjat är det om nya inlägg hela tiden
GIVE ME SOME SPACE FFS!




Aja, jag har återigen träffat Rakel, jag har under våran tid tillsammans kommit underfund med att hon inte alls heter Rakel, men Rakel är lättare att uttala än hennes egentliga namn, så det får duga :)
Rakel gillar som sagt att sjunga, och det gör ju uppenbarligen jag själv också, så vi slog våra kloka huvuden ihop och spelade in en liten musikvideo!








P.S jag anser det synnerligen olämplingt att med klartext försöka förklara vitsen jag skrev i förra inlägget, då jag finner poängen högst opassande för minderåriga. D.S



och ps igen! jag tycker det är jobbigt att läsa långa bloggar..



sista PS! jag orkar heller inte svara på era till synes tråkiga läsarmejl, då jag förväntar mig något mycket mer attraktivt för ögat än detta tjafs!



1 kommentar:

  1. Bex, I,m so happy to se you smile. Thanks for yesterday, it was great! // Heinz, Your biggest fan from Germany

    SvaraRadera