måndag 12 oktober 2009

armprotes m.m


Hej hopp gummisnopp!!

Jag är hemskt ledsen för att uppdateringen är lite intakt. Jag hoppas synnerligen att detta ej skall irritera er alltför mycket!

Jag vill ge en stor eloge till mina vänner Wer och Linnea som under helgens gång stått ut med mig och mitt tjat!

Jag vill även ge lite extra uppmärksamhet och beröm till min stiliga pojkvän Daniel som även han står ut i ur och skur.
Älskar er!


Jag är soms agt muslim nu. Jag har fått många påhåppningar angående detta och vet ej om jag orkar med så mycket mer snart.
Förra veckan var jag på ett AAQS möte (Anonyma Al-Quaidianer i Sverige) där jag träffade en ny vän vid namn Özrinah, jag hoppas att hon kan ge mig inspiration och fungera som en förebild för mig i mitt arbete mot världen. Jag kan tyvärr inte ge er bilder på Özrinah då hon vill vara totalt anonym i sin existens.


däremot kan jag bjuda på 1 (en) videoblogg :)






Hej du glade, ta en spade
Och gräv ner dig, så slipper jag se dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar