onsdag 14 oktober 2009

Hero!

Häjhäj bloggän!
Jag har träffat en ny muslimkompis som gärna ställer upp på bilder :) Hon heter Rakel och gillar att kolla på fotboll och att sjunga, precis som jag själv!!



Söta Rakel som jag träffade idag på aaqs-mötet :) Här nedan är hon ute på en promenad med hennes man, han har skickat den bilden till mig som material till bloggen!
Hoppas hon läser min fina blogg även fast hon itne kan svenska så bra! :)


Ja, det är alltid kul med lite nya kompisar, jag har även hunnit med att sjunga lite idag också,
se och njut gott folk!

Det var tre killar som var ute i skogen och tältade. En morgon när de vaknade sa den ena killen: - Jag drömde en så jädra go dröm i natt, jag drömde att en skit snygg brud runkade av mig helvilt.
- Konstigt, sa den andra killen, jag drömde exakt samma sak.
Då sa killen som hade legat i mitten:
- Det drömde inte jag, jag drömde att jag var ute och åkte vasaloppet!!!

3 kommentarer:

  1. Roligt att du börjar få fler vänner :) Rakel verkar jättetrevlig! Jag har en fundering, det är så att jag förstår inte skämmtet riktigt, skulle du kunna förklara? Tack på förhand! / Rose-Marie, Floda

    SvaraRadera
  2. hihi, ja fattar inte heller skämtet. EXPLAIN ()engelskt uttryck
    M.V.H FF

    SvaraRadera
  3. Jag är så nyfiken att jag nästan spricker! Klurar över detta dag som natt... Snälla förklara :)
    MVH // Rose-Marie, från Flodas djupa skog hihi

    SvaraRadera