lördag 3 oktober 2009


Tjena!


Jag heter Rebecca men kallas för Bex.
Barnfödd i Våmhus men uppvuxen i mellansveriges inland.
Tilsammans med men vän Wer brukar jag skriva dikter, gå på promenader, måla bilder etc.
Vi har även en till vän vid namn Linnea. Med henne brukar vi leka en lek som heter fin hund.
Den är ganska rolig, och där har vi inspirationen till detta blogginlägg. Jag ska berätta hur man leker den leken. det är en väldigt lek. Lekens namn kommer från just det man leker: fin hund.
NEJ DIN KNÄPPIS! man ska inte leka att man är en fin hund, HERREGUD, hur gammal tror du jag är??
Nej, man säger fin hund när man ser en hund eller någon som liknar en hund.


Veronica (Wer alltså!) tycker om att äta mycket, då vill jag också äta. så då blir jag också hungrig och äter. så nu har jag gått upp i vikt. Därför har jag blivit muslim, då har man stora kläder och visar inte kroppen. här kommer lite bilder på mig i mitt nya liv!


P.S NJUT AV VIDEON, DET ÄR NI VÄRDA!!




JAG ÄR MED I AL QUAIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




om ni undrar varför det snöar i filmen är det för att det ska bli oväder imorn säger min mormor!
som den goda muslim jag är så förbereder jag mig.

Ha en trevlig kväll, själv ska jag fira min egen konvertering med lite ramadam

puss

2 kommentarer:

  1. Åh, jag ska också bli muslim! :D har du nått bra tips hur man går tillväga? / ff

    SvaraRadera
  2. det vardålig uppdatering!
    du kan börja med att göra som jag och läsa koranen :)
    sen kan du googla på konvertering!
    M.V.H
    anonymus maximus.

    SvaraRadera