torsdag 1 oktober 2009

We broke the rules


Hej bloggen!

I detta skede är jag mycket besviken -.-

paradise hotel-inspelningarna har börjat, och jag har itne kommit med.

jag har verkligen sett fram emot att medverka i paradiset och ta hem pengarna! jag har till och med planerat min framtid efter paradise hotel-vinsten! jag är så himla förstörd, det känns som ett hån, som att dom har gått bakom ryggen på mig..


Som jag kanske har nämnt tidigare så skulle jag operera brösten (då dom är väldigt små, liknande två skrovliga russin) för vinstpengarna, men då jag INTE KOM MED så har jag helt enkelt startat ett nytt konto, helt för att spara pengar till lite boobies!

Och nu kära läsare ber jag er att sponsra hur mycket ni bara vill till "BEX SILLISAR"

kontonummer är 8166-1 984 221 132-9

jag kommer verkligen behöva varenda krona, så rensa sparbössan gott folk!

p.s! skriv gärna vem som lämnat pengarna så jag sedan kan tatuera in era namn på mina nya, stora, fina, fasta bröst!


2 kommentarer:

  1. Vilken bra idé! Jag ska också göra ett silliskonto :)Om dina bröst ser ut som russin, ev. små ärtor skulle jag nog säga att mina är popcorn :S TACK för en jättefin blogg / Your truely FF

    SvaraRadera
  2. jag diggar din stil. dock anser jag att plastikkirurgi ej är lösningen på dina problem. Prova att massera tuttarna varje dag istället
    m.v.h Karen från Norrland

    SvaraRadera