måndag 2 november 2009

no more paiiiiin


hej vänner!

min idétorka på senaste tiden har tydligen retat upp vissa läsare!

DAX FÖR FRÅGA BEX!


Hej Bex! berätta nåt spännande!!!/fiona
- Hellu Fiona! vadå berätta nåt spännande? berätta nåt spannande du så kan jag kommentera!


Okej, min pappa har väldigt korta ben, men han tror att han är jättelång så han tar jättelånga steg, du kan tänka dig hur det ser ut va? han liksom studsar fram som en liten studsboll, hihi

- Jadu Fiona, man kan nästan säga att din pappa är en liten studsboll!


(något som bör tilläggas är att det är Fionas broder Jerry som medverkar i ICAs nya reklamkampanj)

nåja, nu till nästa fråga!


HEJSAN BEX! JAG HAR LÄNGE FUNDERAT PÅ VAD DU GÖR PÅ FRITIDEN, JAG MENAR MER ÄN ATT DU SRIVEN DENNA LJUVLIGA LATTE-BLOGG? MVH DORIS FRÅN SKÅNE

- Ja, hejsan Doris, har ni problem med Caps lock där nere i skåne eller? jo, det är så att jag har inte så mycket fritid, jag går i skolan, bloggar, tränar, sover varje dag... jag brukar förståss hitta på en hel del bus emellanåt också, igår till exempel, då luktade det vitlök nå för jävligt i trappuppgången i våran port, och jag vill ju såklart inte att någon ska tro att det är jag som speider denna hemska doft, så jag skrev en fin liten (nåja, ganska stor) lapp med texten: DET ÄR INTE JAG SOM BAJSAT VITLÖK I TRAPPEN MVH BEX!
Det är i stort sett min vardag, lite småsaker är olika för var dag som går, men i det stora hela är det same shit every day (engelskt uttryck menat: samma skit varje dag)


VADÅ CAPS LOCK? MVH DORIS AKA DORRAN



ja, nu orkar jag ärligt talat inte med era meninglösa frågor nå mer, men skicka gära in fler,(fredrikssonrebecca@hotmail.com) jag blir bara glad :)

HEJDÅÅÅ

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ser lite läskig ut på bilden :O

    PS!!! Men man ser att det är du. DS!!!

    Från Helgatott Höstrusk, Lapplands kust

    (Jag är ej samedrottning)

    SvaraRadera