tisdag 10 november 2009

I have a dream



Hej hej Bloggizzbabyyy!
Detta är jag tillsammans med en söt läsare, bilden är från en jätterolig fest i somras!
jag har fått en hel hög med brev som bara ligger på hög och väntar på att bli lästa, så jag tänkte börja med ett idag så får vi se hur långt jag orkar :)

Hej Rebecca (kallad Bex) Jag vill börja med att framföra en hälsning från min hamster Fredrik: jkhsagfiushs uhsuip! Ja han är inte så duktig på att skriva det lilla livet. Men ungefärlig översättning är "jag är en hamster, fyra år". Ja... Andledningen till att jag kontaktat dig är att Fredrik har tjatat så mycket. Jag har inte så många vänner så vi två umgås mycket intensivt, därför är det skönt om han kunde sluta tjata SÅ MYCKET (MKT)!!!! Men sålklart vill jag skriva till dig med! Här kommer alltså en fråga: Har du något/några husdjur? Isåfall vilka?

tacksamma för svar!! // Farhana (ej fänkol) och Fredrik (ej flens), Skånes ängar, Sverige


HejHej Farhana! jag hoppas det är okej att jag kallar dig farrhe? det klingar som musik i mina öron, en liten öronorgasm nästintill..
nåja, jag tror att du och Fredrik lever ett fint och stillsamt liv, det framgår genom ditt brev, jag är lite avundsjuk på dig faktiskt.
Jag hade själv en hamster förut, eller rättare sagt - jag har haft flera stycken! tyvärr slutar det ju alltid med att dom dör, det är kanske hemskt att jag säger det, men hur gammal är Fredrik, din vän i livet? Dom lever ju inte så länge, så det börjar bli dags att hitta en fin gravplats :)
Dags att svara på din fråga! JO! det har jag, en massa djur: en papegoja som heter Kajsa och så har vi fyra katter: Börje, Berit, Berra och en liten prutt vid namn Bjarne!
Vad jättekul att du hörde av dig Farrhe!
Kram/Din Bex


Japp! det var det det.
Jag har fått nys om att en hel drös med nya läsare har strömmat till! Ni är hjärtligt välkomna och jag blir alltid så glad när ni kära läsare (MatMonica bl.a) kommer fram till mig på stan, fortsätt att skicka brev och mail och vykort och allt vad ni gör!

HEJDÅÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar