måndag 23 november 2009

brown eyed girl

Hejhej!
På begäran ska jag föreslå lite bantningstips till er undomar som har lite för hög fetthalt i kroppen. Jag vill först bara påminna er om att jag inte är utbildad eller liknande, jag rådger alltid efter egna erfarenheter vilket jag tycker är synnerligen gynnsamt för er läsare!

SNABBKUR
Bantningstips nummer 1 (ett)
Tidpunkt: På kvällen innan du går och lägger dig
förslag: Drick en massa vatten och sätt på dig vatten (eventuellt sikikon)-fyllda lösbröst.
när du sen vaknar på morgonen så ska såklart lösbrösten vara avtagna (annars blir du tvungen att sova på rygg hela natten=obekvämt) gå sedan på toa och kissa och bajsa så det strömmar ner i toaletten. Väg dig sedan!! vilket mirakel va? du har gått ner 4 kilo genom att inte göra någonting alls i princip :)
Jag vill tillägga att denna metod är mycket gynnsam även för de människor av det manliga könet, känn er inte skrämda för lite lösbröst. Känns det väldigt jobbigt kan ni sätta brösten på ryggen och tänka att ni liknas vid en kamel. Dock anser jag inte att ni bör leva er in i rollen alltför mycket då det kan skapa oro i den närmsta umgängeskretsen.

SEGKUR
Bantningstips nummer två (2)
tidpunkt: Hela dan verje dag
vad: (Väg dig före detta experiment!!) ta gladpack (även kallas plastfolie) och linda runt hela buken samt gäddhänget vid armarna och även de cellulitfyllda låren. Ät därefter en massa onyttigheter såsom kladdkaka eller liknande. Behåll plasten på kroppen en längre tid, dock ej längre än 13 timmar i sträck. ta gärna en rask promenad. du kommer märka att kroppsvätskan bara vill tränga ut genom den varma plasten, Men ge itne vika för kroppens begär!!! gör denna procedus ca 3 ggr i veckan så kommer resultat efter något till några år. Kom ihåg: Hoppet är det sista som överger människan!

tack, jag säger tack för att jag fick dela med mig av mina erfarenheter, nu ska jag gå på toa och läsa bibeln. HEJDÅÅÅ

1 kommentar:

  1. wow! det fungerade ju, känner mig smal som en liten sparris :)

    SvaraRadera