lördag 12 december 2009

Higher higher higher


hejhej bloggiz!
Ursäkta att uppdateringen vart dålig, men jag känner mig lite bitter just nu, det går nämligen inte att kolla hur många som läser min blogg :O jag har letat och letat men det finns tydligen inte någon sådan funktion på blogspot!!!!! Jag kanske skulle byta domän till någon annan som vet en gnutta mer om hur en superbloggerska som mig vill att det ska vara!

Jaja, som plåster på såren kan jag bjuda på en sprakande videoblogg från dagens spännande hembesök hos Dana, min nya vän från livets ord!
Eller justja!! jag har inte berättat för er, kära läsare att jag äntligen funnit mitt kall i livet, det är inom sekten "LIVETS ORD" som jag hör hemma.

Jag ska berätta historian om hur jag blev frälst av ingen mindre än allas vår egen Carola!
Jag gick på stan (gågatan) och funderade över meningen med livet och försökte få kontakt med allah, utan vidare framgång. Som en skänk från ovan (svenskt uttryck) stod hon där och sjöng om barnet i betlehem. jag kände mig helt varm inobords och blev tvungen att fråga henne hur hon kunde utstråla denna gudomlighet "det är för att jag är ett med Jesus" svarade Carola.
Jag frågade då hur man kunde göra detta och fick till svar: "det är bara att erkänna Jesus Kristus som din enda frälsare så kommer du till himlen, kom med mig ska jag visa dig" så gick vi bakom åhléns och där bad hon för en döv man som genast fick tillbaka hörseln.
Detta var för mig ett tecken-Jag är numera en stolt medlem av Livets Ord.


videon går inte att ladda upp :O får pröva igen senare ;)

1 kommentar:

  1. Skönt att du är tillbaka nu i dessa juletider :) Du strålar som en stjärna! // Yours truely, FF

    SvaraRadera