söndag 13 december 2009

Åh denna helga natt!


Glad Lucia alla sär-läsare!
Bilden föreställer mig när jag grillar lite äpple över elden, Dana och jag var nämligen eldvaktare på julskyltningen för två veckor sedan! Ett väldigt riskfyllt och ansvarsfullt jobb!!!

Idag är det den 3:e advent och min katt brände sig på ljuset.


jag sitter här i godan ro och försöker finna meningen med livet genom att lyssna på Carolas nya julalbum: Christmas In Betlehem! Den är så bra, det känns som att hon sjunger rakt in i mig!


Hennes förra julalbum "Jul i Betlehem" är nästan lika bra, så dagens låt blir "Jul, Jul, Strålande Jul"




Jag ska försöka ladda upp videoklippet idag, jag kan säga lite vad den handlar om!!!!


Den handlar om attjag är hemma hos Dana och hon ska visa vad som finns i hennes kylskåp, Dana är verkligen min vän i livet. Näst efter Jesus och Carola förståss!

P.S Vrid på skallen till vänster för att se bilden korreckt!!

MÅ JESUS VARA MED ER!!

1 kommentar:

  1. Hur gick det för katten???? MVH En kattälskande tärna (Härjedalens hälleflundra)
    PS!! JAGG VILL VARA ANNONYM DS!!

    SvaraRadera