måndag 14 december 2009

HJÄ-HJÄÄÄLP!!

kera läsare, vänligen hjälp mig att tolka detta meddelande som jag fick av en ivrig läsare nyss på msn!!!

Helgatott säger:
ALTTSÅ DU FATTAR INTE KOLLA PÅ ANNANASSENN :
Helgatott säger:
HEHHEHEHEHEHEHEHEH
Helgatott säger:
VADDÅ PAPPRIKA?????
BEX säger:
haha ?
Helgatott säger:
NU FÖRSTÅR JAG INGENTING !!!!!
Veronicaaa säger:
ANNANNASSS _::::
BEX säger:
inte jag häller
BEX säger:
annannasss
Helgatott säger:
SKA DU SÄGA
Helgatott säger:
JAG ORKAR INTE DISSKUTTERA DET HÄR
Helgatott säger:
DET VAR SOM ANNA-LENA sA IDAG
Helgatott säger:
DU VET
Helgatott säger:
AA SES SEN BABY!!!
Helgatott säger:
GLÖM INTE DU VET VAD ;)
BEX säger:
jag förstår inte
Helgatott säger:
fråga linnea
Helgatott säger:
hör av mig sen
Helgatott säger:
GLÖM INTE DU VET VAD ;)
Helgatott säger:
kan ge dig en ledtråd: det var inte igår ;)
Helgatott säger:
hehe hejhejdådå

Jag anser inte att ni läsare ska prova någon form av narkotika eller liknande preparat så som alkohol eller rökning. Detta är ett skräckexempel på vad giftet gör med eran personlighet. VAR RÄDD OM DIN SJÄL MVH BEX

1 kommentar:

  1. Helga natt ----> Helgatott

    Jag tycker mig se ett mönster!!! Mycket märkligt om jag får säga det själv. Vad är i göringen dessa helgade nätter?? // Linnea E

    SvaraRadera