fredag 25 december 2009

HEJHEJ 2009

Hoppas ni hade en trevlig jul allesammans!
Eftersom att jag är tråkig och inte går ut på juldagen som alla andra gör jag en liten frågestund med mig själv som jag hittade på en intressant blogg :)


Mitt 2009
Hur har året 2009 varit för dig? HELT OKEJ
Bättre än förra året? DEFINITIVT!!
Har du träffat några nya vänner? MJAA...
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? SJÄLVKLART!
Har du flyttat under år 2009? NOPE
Har du hittat en ny låt som du tycker om? EN HEL DEL :)
Isåfall vilken? HMM, SEXY BITCH ;)
Har du druckit alkohol? JARRÅÅÅÅÅÅ
Har du rökt? HIHI JAA..
Har du kysst en främling? HAHA NÄ

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? UTMÄRKT
Har du varit kär? SOM ALDRIG FÖRR
Har du sagt jag älskar dig till någon? JAA
Har någon sagt jag älskar dig till dig? JAA!! <3
Har du haft sex någon gång under året? OJA ;)
Har du haft ett hemligt förhållande? HAHA NEJ

MND.
Har någon i din närhet begått självmord? NEJJJ
Har någon i din släkt avlidit? JA
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? NEEJ
Har du varit i slagsmål? HAHA NJAA

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? DEFINITIVT
Isåfall vad?LÄMNADE MITT LIVS KÄRLEK. TUR SOM JAG HAR FICK JAG TILLBAKA DEN, KÄRLEKEN ALLTSÅ
Har du skämt ut dig? HAHA JAAA
Har du ljugit för en vän? JAA...
Har du varit ute en hel natt? FLERA :D
Har du blivit tagen av polisen? NEJ
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? OH YES
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? YESSS


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? SANKTMIKALLLL
Har någon varit elak mot dig i skolan? ALLA ÄR SNÄLLA PÅ MIN SKOLA
Hatar du någon i din skola? OH YES I DO
Har du gjort något framsteg? NEJ DET TROR JAG DESSVÄRRE INTE
Har du haft alla rätt på ett prov? NEEJ

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? DET HAR JAG
Har du förlorat en vän? KÄNNS SÅ
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? NÄÄE
Har du gått bakom ryggen på en vän? HAHA NEJ
Har du ljugit för en bästa vän? NEJ
Har du haft en relation med en vän? KÄRLEKSRELATION ALLTSÅ, NÄÄE :D


JAG VET INTE HUR MAN FÅR BORT CAPS LOCK!!!!!!!!!!!!!!!

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

1 kommentar:

  1. Mer frågor!! Jag vill veta allt om dig och ditt hår :) / Bea (du vet vem)

    SvaraRadera