fredag 25 september 2009

PRESS IT UP!


HEEJ!
gud vad längesen det var vi fick en pratstund, du och jag bloggisbaby!
det har hänt så himla mycket, för att tjuvtittarna i bloggen ej ska bli uttråkade, (och ja, delvis för att jag inte orkar) så sammanfattar jag det kort!
- Rom var trevligt, med massa intressanta människor och mycket skratt HAHA!
- Veronica är fortfarande knäpp i skallen
- Linnea har mist förståndet totalt

nu ska jag berätta vad som hände i tisdags när jag och verran var på toaletten i a-huset. Först ställer hon sig på toaletten i båset bredvid för att kunna tjuvkika på mig när jag kissar! sen när vi ska tvätta händerna så skvätter jag lite oskyldigt vatten på henne. Jag var inte medveten vid den tidpunkten att Wer glömt ta sin adhd.medicin på den morgonen. Wer dampar ur totalt och tar tvål och jagar mig med, med sina energiska ben och starka armar lyckades hon få fast mig och smetade flytande äcklig tvål i min mun. Jag ansåg att det var över gränsen och har anmält detta till både friends och till Bitte i receptionen!

för övrigt har Veronica en liten fetisch; att smeta på massa idomin på läpparna varje lektion för att sedan ta bort det. STRANGE? :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar