lördag 26 september 2009

Hej bloggen!
Jag skriver från min telefon, vilket jag tycker är väldigt coolt!
Något som jag tycker är kul är att lyssna på inspelningar från när linnea var full! Kan du tänka dig hur roligt det kan vara? Tänk då att i verkligheten är det 17 gånger roligare :)
Lust nu sitter jag i en bil med mina cp kompisar och några andra från mitt lag. Vi har varit på match som vi tyvärr förlorade :( inte bra, men vi får kämpa vidare nästa år..
Igår åkte jag och linnea till leksand och kollade på hockey, vi skrattade åt deras klack och skjutsade runt galna älvdalingar.. Sen övningskörde jag med linnea och det gick väldigt bra faktiskt!

Ikväll ska jag och mina cp kompisar kolla på film hemma hos linnea, det känns som en bra prestation på en lördagkväll när det är löning och allt :)

Texten om sengångare är tillägnad wer då hon ofta är seg, men jag tycker om henne iaf för hon är så rolig :) Hihi
Puss puss puss puss puss puss puss puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar