tisdag 8 september 2009

Bortsprugna katter ropar tillbaks!


Hej bloggis!
Idag har varit en bra dag och jag känner att jag mår bra.
Jag blev lite drabbad av svininfluensan ett tag, men nu e ja frisk och redo att dra till ROM om en vecka, typ!

dagen började med att jag vaknade, duschade och fick ett sms av min vän sigrun som sa att kaffestuganfrukosten blev inställd.
Fan, täånkte jag och ringde till wer som var så snäll och bjöd mig på frukost :D MUMS! det blev äggröra, rostat bröd (rostebröd) och yoghurt med flingor :D NU VART DU AVIS VA?


sen bar det av till skolan och skolfotografering, sen offrade jag fbg för en spanskalektion där jag var väldigt produktiv och jag och wer fikade en massa så lilla Ingrid blev avundsjuk och fick lov att gå och köpa sig lite... men hon hade spn otur att hon tappade det godaste på mackan på golvet.
ATTANS!
För att hedra Ingrids macka så ska jag lägga upp lite snygga bilder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar